MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Selasa, 6 November 2012

Tips :- Penjagaan Rambut dengan VCO

Photobucket
Penjagaan Rambut:
Minyak kelapa merupakan salah satu nutrisi semulajadi terbaik untuk rambut. Ia membantu dalam pertumbuhan rambut yang sihat memberikan mereka kulit berkilat. Ia adalah berkesan dalam mengurangkan kehilangan protein untuk rambut rosak dan tidak rosak.

Minyak kelapa digunakan secara meluas di benua kecil India untuk penjagaan rambut. Kebanyakan orang-orang di negara-negara ini memohon minyak kelapa pada rambut mereka setiap hari selepas mandi. Ia adalah penghawa yang sangat baik dan membantu dalam pertumbuhan semula rambut yang rosak. Ia juga menyediakan protein penting yang diperlukan untuk rambut rosak berkhasiat. Kajian penyelidikan menunjukkan bahawa minyak kelapa menyediakan perlindungan yang lebih baik untuk rambut daripada kerosakan yang disebabkan oleh keletihan hygral.

Urutan kepala yang kerap dengan minyak kelapa dara memastikan bahawa kulit kepala anda adalah bebas dari kelemumur, bahkan jika kulit kepala anda kering,  Ia juga membantu dalam menjaga rambut dan kulit kepala bebas daripada kutu dan telur kutu.

Oleh itu, ia digunakan sebagai minyak penjagaan rambut dan digunakan dalam pembuatan penghawa pelbagai, dan krim kelegaan kelemumur. Minyak kelapa biasanya disapu untuk penjagaan rambut.




sumber :- Google

Tiada ulasan:

Catat Ulasan