MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Jumaat, 1 Februari 2013

Simpan VCO Pure Oil dalm beg anda

Photobucket








JANGAN PANDANG VCO SOFTGEL SAJA..YG LIQUID PN BERKESAN DAN TERBAIK UTK KELUARGA ANDA..Minyak Kelapa Dara (VCO) adalah baik sekiranya disapukan ke kulit..ia bertindak sebagai pelembab kulit secara semulajadi. Ianya adalah jauh lebih baik daripada Krim pelembab yang terdapat dipasaran yang mengandungi kimia yang dibenarkan ini kerana Minyak Kelapa Dara (VCO) akan diserap ke dalam kulit, tanpa sebarang kesan sampingan

sekiranya disapukan ke wajah, ia membantu mengelakan kulit menjadi kering & mengelupas..dan ia juga membantu MELAMBATKAN PROSES PENUAAN..

Bagi WANITA MENGANDUNG.. sekiranya disapu dibahagian Perut akan membantu mengurangkan/menghilangkan kesan Strechmark. boleh juga disapu selepas bersalin untuk menghilangkan semua parut yang ada disamping boleh juga dijadikan sebagai minyak untuk berurut semasa dalam pantang.

Bagi KANAK-KANAK / BAYI boleh dijadikan sebagai pelembab agar kulit bayi lebih lembut dan halus.. boleh juga disapu semasa membuat urutan bayi.. bagi Kanak-kanak enzema... VCO amat berkesan mengurangkan kekeringan pada kulit dan menghilangkan gatal pada kulit.. ianya juga dapat menghilangkan parut enzema disamping membantu merawatnya..

BANYAKKAN KHASIAT N KEBAIKKAN MINYAK KELAPA DARA NI.. JADI SETIAP RUMAH HARUS MENDAPATKANNYA UNTUK KEGUNAAN SEISI RUMAH..
DENGAN HANYA RM39.90.. PELBAGAI KEGUNAAN DAN KHASIAT YANG DIPEROLEHI..



creadit :- mama Norashikin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan