MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Ahad, 3 Februari 2013

PROMOSI Ambience :- Mencerah & Menegangkan kulit wajah

Photobucket
PROMOSI INI SAH DARI :-

4 FEB - 10 FEB 2013

A








Ambience Catalyst



Glutathione adalah antara rumusan aktif yang digunakan didalam Produk Terbaru Catalyst iaitu AMBIENCE.

Kebaikan Glutathione :

Pencegahan Kanser
Meningkatkan tahap glutation dalam sel-sel boleh membantu mencegah pertumbuhan kanser. Satu kajian tabung uji yang disiarkan dalam edisi 2009 "Laporan Onkologi" menunjukkan bahawa glutation boleh menyekat aktiviti molekul oksigen reaktif, yang boleh mengurangkan risiko perkembangan kanser. Ujian manusia yang diperlukan untuk membuktikan potensi bahawa glutation mungkin mempunyai dalam mencegah kanser, bagaimanapun, ia adalah antioksidan yang kuat yang melawan kerosakan radikal bebas, yang dikenali untuk meningkatkan risiko kanser.

Rawatan Kanser
Banyak kesan sampingan yang berbeza dikaitkan dengan rawatan kanser boleh dibendung dengan tambahan glutation. Ia dikenali untuk merawat keracunan radiasi dan melawan kesan toksik kemoterapi. Keupayaannya untuk menyokong sistem imun mungkin penting semasa rawatan kanser yang keras. Satu kajian menunjukkan bahawa meningkatkan tahap glutation dalam sumsum tulang membantu badan untuk melawan toksin yang dikaitkan dengan kemoterapi.

Perlindungan Antioksidan
Glutathione adalah antioksidan yang kuat yang boleh membantu mencegah tekanan oksidatif kepada sistem badan serta melawan kerosakan kepada sel-sel dan DNA yang disebabkan oleh radikal bebas dalam badan. Glutathione juga dipercayai untuk meningkatkan aktiviti antioksidan lain seperti vitamin C dan vitamin E.

Sistem Imun
Kajian menunjukkan bahawa sistem imun adalah yang terbaik apabila tahap glutation seimbang dalam sel-sel limfoid. Glutathione menguatkan sistem imun kerana ia membantu dalam pengeluaran antibodi. Ia juga membantu tubuh melawan dan menghapuskan toksin asing.

Kesihatan Jantung
Glutathione membantu mencegah tekanan oksidatif kepada sistem kardiovaskular, sekali gus mengurangkan risiko penyakit jantung dan serangan jantung. Khususnya, kajian menunjukkan ia boleh membantu mencegah pengerasan arteri dan mengurangkan tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi.

Kronik Penyakit Imun
Glutathione digunakan untuk merawat kronik dan autoimun penyakit seperti HIV dan AIDS. Sokongan penting kepada sistem imun adalah penting untuk merawat penyakit imun kronik. Dua ujian plasebo terkawal berbeza telah mendapati bahawa glutation menyokong fungsi imunologi dalam pesakit yang dijangkiti HIV.

Anti-Penuaan
Sifat antioksidan glutation boleh membantu mencegah penuaan pra-matang. Ia telah dikaitkan dengan melambatkan proses gangguan kognitif yang berkaitan dengan usia serta penuaan mata, kulit dan badan. Sebaliknya, kekurangan glutation boleh menyumbang kepada pembangunan penyakit yang berbeza dan keadaan yang berkaitan dengan usia.

Kesihatan Mata
Glutathione tambahan telah ditunjukkan untuk mencegah penyakit mata seperti katarak dan glaukoma. Ia ditemui di tahap yang tinggi dalam kanta mata dan dalam bendalir mata dalaman. Ini tahap glutation menurun dengan usia tua dan penurunan ini dipercayai untuk menyumbang kepada keadaan mata yang berkaitan dengan usia.

Fungsi Kognitif
Tambahan Glutathione mungkin satu rawatan berkesan untuk demensia kehilangan ingatan, dan juga mengurangkan risiko penyakit Alzheimer dan penyakit Parkinson. Semakin usia kita, tahap glutation menurun dengan ketara dan ini dipercayai untuk menyumbang kepada gangguan kognitif dan penyakit.

Gangguan Psikologi
Satu kajian yang disiarkan dalam isu 2010 "Jurnal Psikiatri dan Neurosains" mendapati bahawa mengawal metabolisme glutation boleh memberi manfaat kepada orang-orang yang mengalami gangguan seperti gangguan bipolar, gangguan kompulsif, skizofrenia dan ketagihan.




HARGA ???

Hanya RM 259.00 (SM) / RM 269.00 (SS)
Kandungan :- 25 sachet


KOS PENGHANTARAN :- 

- FREE -
(SAH UNTUK PROMOSI INI SAHAJA !!!! )


BAGI 10 ORG PEMBELI YANG TERAWAL, ANDA AKAN MENERIMA SECARA :-

PERCUMA



1 kotak VCO SOFTGEL




ANY ORDER :-
SMS / EMAIL / ISI BORANG YANG TELAH DISEDIAKAN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan