MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Selasa, 19 Februari 2013

Me AS Stokis

Photobucket

Saya lah pengguna produk Catalyst a.k.a Stokis Catalyst
Gambar diambil :- 19/3/2013 
( Hanya guna kamera telefon samsung ajer.....takde sebarang edit)


Sejak ada promosi untuk pendaftaran agen hanya RM150, alhamdulillah...ramai yang berminat untuk mencuba dalam bidang nie. Dan ramai yang bertanya pada saya kesan produk Catalyst nie.......pastu ramai yg tanya ada tak gambar saya setelah menggunakan produk Catalyst nie.

Untuk pengetahuan korang semua, saya telah menggunakan produk Catalyst nie bermula pertengahan tahun 2011 sehingga lah sekarang. Memula sekali saya mencuba VCO...sbbnyer dulu saya ada masalah pembuangan air besar. Pastu plak ada masalah parut jerawqat yang akan bertanda kat muka. Bila dah sesuai barulah saya mendaftarkan diri sebagai Stokis.

Mmg x di nafikan, masa memula amalkan VCO, jerawat saya keluar dengan banyak. Memula risau jugak sebab takut tak sesuai, tapi bila pikir balik, saya makan VCO, saya jadi mudah untuk membuang air besar. Makanyer.........saya teruskan jugak makan VCO nie. 

Bila dah daftar sebagai Stokis, saya terus mencuba semua produk yang dikeluarkan oleh Catalyst. Sehinggalah tahun lepas adanya Ambience dan Cur-v. Sebabnyer bagi saya, sebelum menjual/ perkenalkan produk tu pada orang lain, saya perlu cuba pada diri saya untuk dapatkan kesan yang boleh saya ceritakan pada orang lain.

Sehingga hari ini, saya hanya menggunakan semua produk Catalyst.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan