MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Rabu, 9 Januari 2013

VCO Baik Untuk Ibu

Photobucket








BERMINAT??? (VIRGIN COCONUT OIL SOFTGEL CATALYST & COLLAGEN CATALYST)

Ibu mengandung,ibu menyusu (BF),sedang berpantang boleh mknvco ke????... Ada side effect tak????...
JAWAPANNYA :- BOLEH.... Tiada side effect untuk kandungan,kesihatan juga bayi. 100% dari minyak kelapa dara Gred A dan ada juga few momies yang berkongsi vco merupakan MILK BOOSTER mereka.

SEWAKTU MENGANDUNG
Vco kan membekalkan tenaga,membuat kita kelihatan lebih ceria dan insya allah memudahkan bersalin.(Pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua utk memudahkan proses kelahiran.) Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada baby. Masalah perut berparut atau strechmark dapat dikurangkan dengan menyapu vco.

SEWAKTU MENYUSUKAN
Baby akan mendapat khasiat vco dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. Sapukan vco untuk rambut baby supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam vco sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak.

SEMASA DALAM PANTANG
Tiada pantang/bentan. Jadikan vco sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering. Anda juga boleh ambil collagen sewaktu menyusukan dan dalam tempoh berpantang.TIADA MASALAH!!!!!..... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan