MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Khamis, 13 Disember 2012

Testimoni Sendiri - 13/12/2012

Photobucket




Haaaaa....hari ni sbb sy takde la keje sangat nak buat kat opis. Saya nak tunjuk kat uolls gambar iolls sendiri sejak menggunakan produk Catalyst. Klu uolls nak tau, antara produk yang saya amalkan adalah :-

1. Pencuci muka  Safia Rania Gold
2. Toner Safi Rania Gold
3. Krim Siang Safi Rania Gold
3. Vco pure oil ---> sejak vco softgel susah sikit nak ada stok, saya telah menjinak kan diri utk guna vco pure oil plak.
4. Collagen Premium ---> kekadang Ambience
5. Sebelum heavy break1st- Cur V Weight Management Solution
6. Sebelum tidor - sapu vco pure oil kat seluruh muka.

nie la hasil nyer

Tempoh penggunaan :- sejak Mac 2011- sekarang

Nasihat saya :- apa jenis produk pun yang uolls guna pun. Kena lah amalkan secara konsisten dan sabar. Jangan bila dh pakai sebulan, bila takde kesan terus mengalah. Bukan semua orang akan dapat melihat kesan perubahan dengan cepat. Semuanya bergantung kepada displin diri masing-masing


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/



Gambar ni saya hanya guna Samsung Tab aje.....pastu takde edit pun. 
Gambar ni diambil pada 13/12/2012


Tiada ulasan:

Catat Ulasan