MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Isnin, 22 Oktober 2012

VCO memulihkan retak pada tumit kaki

Photobucket


Cuba tengok jap tumit kaki anda tu. Ada tak pecah-pecah? Kalau ada, bende ni selalunya terjadi disebabkan oleh ulat air. Ataupun ada sesetengah daripada kita alah terhadap bahan kimia seperti sabun pencuci lantai.

Mungkin ada yang tercari-cari cara nak hilangkan kesan tumit pecah tu. Caranya tak susah manapun dan anda semua boleh merawatnya sendiri.


Salah satunya adalah dengan menyapukan Minyak Kelapa Dara pada tumit yang pecah-pecah. Minyak kelapa dara bukan sahaja mampu memulihkan kulit yang dijangkiti penyakit, tetapi berkemampuan juga memulihkan dan memperbaiki kulit yang rosak. Keadaan ini tidak dapat dilakukan oleh sebarang jenis losyen. Ia mengandungi khasiat penjanaan semula dan pelembab yang berperanan menyembuhkan kulit, mengembalikan keremajaan pada kulit dengan menanggalkan sel-sel luaran kulit yang mati, . Minyak kelapa  dara akan meresap jauh hingga ke lapisan bawah kulit dan akan menguatkan lapisan tisu berkenaan. Akhirnya kulit anda akan menjadi lembut serta sihat ‘bercahaya’, amat berkesan terutama pada tumit yang merekah, kematu dan keras.



CUBALAH !!!! PASTI ANDA AKAN BERPUAS HATI. TAPI INGAT.....YG PENTING KENA SABAR & AMALKAN SELALU.


INGIN DAPATKAN VCO NIE ???? 


SMS / WHATSAPP / VIBER 
014-2620421

Tiada ulasan:

Catat Ulasan