MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Jumaat, 13 Julai 2012

Pencarian Testimoni Terbaik Pengguna Produk Catalyst

Photobucket


Sempena Setahun saya bersama Catalyst. 
Bermula pada bulan ini (Julai 2012 ) sehingga Disember 2012saya akan memilih 2 testimoni yang terbaik setiap bulan. 

Testimoni yang terpilih pada setiap bulan akan menerima SPECIAL GIFT dari saya sebagai menghargai anda sebagai pengguna Produk Catalyst.


Syarat-syarat penyertaan :-
1. Anda adalah pembeli & pengguna Produk Catalyst.

2. Setiap testimoni perlu disertakan testimoni & gambar (jika ada) termasuk maklumat :-
- Nama pengguna
- Tempoh penggunaan (cth :- mula jun 2011 - mei 2012)
- Nama produk yang digunakan (cth:- vco )

3. Setiap testimoni yang dihantar adalah hak milik Stokis Tampin. Dan saya berhak untuk mempamerkan testimoni anda di dalam blog, fb atau lain-lain.

4. Hantarkan penyertaan anda ke email:- stokiscatalyst@gmail.com. Pada bahagian SUBJECT taipkan "TESTIMONI PENGGUNA PRODUK CATALYST". 

5. Untuk testimoni yang terpilih akan menerima email dari saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan