MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Sabtu, 9 Jun 2012

TESTIMONI :- vco boleh selesaikan masalah eyebag

Photobucket

saya rasa semua org akan mengalami masalah 'eyebag'. Saya sendiri pernah mengalaminya jugak, bila bangun pagi2 tgk ada eyebag.....argghhhh, terus rasa tak best. Muka plak kelihatan tak bermaya. Sejak sapu vco kat seluruh muka & keliling mata sebelum tido, lama kelamaan masalah eyebag yg saya alami, dah hilanng.......wow !!! mcm tak percaya.

kat bawah nie adalah testimoni dari customer saya (melalui email) yang ada masalah eyebag, dan telah mencuba vco nie utk pertama kali. Walaupun 1st time menggunakan vco nie, tetapi telah dapat menambat hati customer saya nie. Alhamdulillah.........







Tiada ulasan:

Catat Ulasan