MAKLUMAN UNTUK PELANGGAN

1. Jika ingin membuat sebarang pembelian, sila isi BORANG PEMBELIAN

Isnin, 23 Januari 2012

Percuma Baucer Pembelian Produk Catalyst

assalamualaikum


rasanya dah lama sangat saya tak update blog nie. So, sempena cuti CNY nie...takde buat aper-aper.....sekali dapat idea untuk anda semua sebagai pelanggan produk catalyst termasuklah agen-agen kami sekali.


Oklah, untuk sepanjang bulan Februari 2012 ini, saya akan memberikan BAUCER PEMBELIAN untuk setiap produk Catalyst yang dibeli mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan. Syarat-syarat nya memang mudah & anda pun mampu untuk memiliki baucer ini. 

Untuk Pelanggan Biasa ;
Antara syarat-syaratnya adalah :-


1. Promosi bermula bulan Februari ( 1 Februari 2012) selama sebulan.
2 .Promosi ini terbuka pada semua termasuk lah agen-agen kami.
3. Dengan setiap pembelian RM 100 ke atas, anda akan menerima Baucer Pembelian sebanyak RM 30.00, ataupun ; dengan setiap pembelian RM 250 ke atas, anda akan menerima Baucer Pembelian sebanyak RM 50.00. Semua pembelian mesti dalam satu resit (tidak termasuk kos penghantaran). Ini bermakna, untuk pembelian seterusnya adalah boleh menggunakan Baucer Pembelian ini untuk membeli produk Catalyst.
4. Tempoh sah untuk Baucer Pembelian ini adalah selama 2 bulan ( 1 Mac 2012 - 30 April 2012).
5. Lagi banyak anda membuat pembelian, lagi banyaklah peluang anda untuk mendapatkan Baucer Pembelian ini.


Untuk AGEN, sila patuhi syarat-syarat di bawah :-

1. Promosi bermula bulan Februari ( 1 Februari 2012) selama sebulan.
2 .Promosi ini terbuka pada semua termasuk lah agen-agen kami.
3. Dengan setiap pembelian RM 150 ke atas, anda akan menerima Baucer Pembelian sebanyak RM 30.00, ataupun ; dengan setiap pembelian RM 300 ke atas, anda akan menerima Baucer Pembelian sebanyak RM 50.00. Semua pembelian mesti dalam satu resit (tidak termasuk kos penghantaran). Ini bermakna, untuk pembelian seterusnya adalah boleh menggunakan Baucer Pembelian ini untuk membeli produk Catalyst.
4. Tempoh sah untuk Baucer Pembelian ini adalah selama 2 bulan ( 1 Mac 2012 - 30 April 2012).
5. Lagi banyak anda membuat pembelian, lagi banyaklah peluang anda untuk mendapatkan Baucer Pembelian ini.

kat bawah ini adalah contoh baucer yg akan korang terima nanti. !!




cth :-
anda menerima baucer pembelian RM 30.00, untuk pembelian anda seterusnya berjumlah RM 150.00. Anda hanya perlu membayar RM 120.00 sahaja ( tidak termasuk kos penghantaran) .

Sebelum tu nak bagitau, baucer ini hanya sah digunakan di Stokis ini sahaja. Promosi ini tidak melibatkan mana-mana pihak syarikat Catalyst / DC/Stokis /Agen-agen lain.

Untuk sebarang pertanyaan, sila SMS 012-9702415 / email :- stokiscatalyst@gmail.com

1 ulasan:

  1. Hi ! Awesome blog ! Done follow u . I will always support ur blog :D .

    http://secret-domokun.blogspot.com/

    BalasPadam